Archive for Juli 30, 2009

sesli avusturya sohbet avusturya cet chat arkadaslık tanısma

sohbetviva.com seversin.net bizimvatan.net mawisim.net sevgicini.com anindasohbet.net sohbetlerdeyim.com avusturyalı kızlarla sohbet avusturya evlılık sıtelerı avusturtya guzellerı avusturyalı guzel bayanlrla sohbet avusturyalı turk kızlarıyıyla sohbet muhabbet tanısma arkadaş olma avusturyalıların sohbet sitelerı avusturyacet avusturyachat cet

sesli belcıka sohbet belcıka cet belcıka sohbet siteleri

seslibelcıka sohbetbelcıka belcika sohbet belcıka sesli sohbet sitelerı belcıkalı kızlarla sohbet belcıkalılar sohbet cet sştelerı belcıkalı bayanlarla tanısma belcıkalının seksı guzel kızları belcıka chat sohbetliler cetlı kızlar sohbetdekı kızlar cetdekı kızlar chatdakı kızlar belcıka canlı sohbet belcıka ucretsız sıteler belcıka kameralı sıteler belcıka ozel odalar belcıkalı kızlarla cetles belcıka evlılik sıtelerı belcıkalı dul bayan arıyorum belcıkalı kız arıyorum belcıkalılarla muhabbet belcıka sohbet hıkayelerı belcıkalı turk kızlarıyla sohbet belcıkalı bayanlarla sohbet yap

Görüntülü şantaj kıskançlık yüzünden

sesli van sesli deryalar sohbetiniz cet ve chat goruntulu tanısma sıtesı arkadaş bulma servıslerı bedava tanısma sohbet Bana pahalı hediye almadı, ona aldı ben de seks görüntülerini servis ettim İşadamı S.A. ile olan sevişme görüntülerini medyaya gönderirken yakalanan D.D’nin, işadamının, ünlü manken A.K. ve başka kadınlarla olan birlikteliklerini en ince ayrıntısına kadar anlattığı ve ünlü mankene çok pahalı bir hediye aldığı için böyle bir yola başvurduğu ortaya çıktı. D.D’nin savcılığa verdiği ifadede, ünlü mankene pahalı bir hediye alıp kendisine almamasının bardağı taşıran son damla olduğu ve görüntüleri çekip servis yaptığını söylediği öğrenildi. D.D’nin, kendisine yapılanları kadınlık gururuna yediremediği için sevgilisini tepki gösterince dayak yediğini söylediği de belirtildi. D.D, bir internet kafeden sevişme görüntülerini gönderirken ihbar edilmiş ve suçustü yakalanmıştı. Saklamak istediği memory bellek operasyonla çıkartılan D.D, görüntüleri kabul etmiş ancak şantaj iddialarını reddetmişti. İşadamı S.A, eski sevgilisinin kendisinden para sızdırmak amacında olduğunu belirterek şikayetçi olmuştu.Ünlü işadamı S.A. ile olan sevişme görüntülerini şantaj amacıyla kullanmaya
çalıştığı iddia edilen D.D, görüntüleri internet yoluyla basına göndermeye çalışırken Pendik’te bir internet kafede yakalandı. Olayın ardından ifadesine başvurulan S.A, banttan haberi olmadığını söyledi. Ancak Habertürk’ün ulaştığı
bilgilere göre S.A. banttan haberdar olduğu gibi neredeyse bir yılı aşkın bir
zamandır D.D. ile kendisine şantaj yaptığı iddiasıyla mahkemelikti. Buna karşın D.D ise S.A.’nın görüntüleri almak için cep telefonunu ve bilgisayarını zor kullanarak kendisinden aldığını iddia ederek; darp, gasp, hakaret, hukuku yanıltma ve tehdit gibi iddialarla Şişli Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulundu. Genç kadın ayrıca aynı savcılığa verdiği ikinci dilekçeyle S.A. tarafından alıkonduğunu iddia ettiği cep telefonu ve bilgisayarının bulunmasını talep etti. S.A’nın, olayla ilgili gizlilik kararı aldırması üzerine D.D. yeniden savcılığa bir dilekçe vererek gizlilik kararının kaldırılması istendi.

GURURUM KIRILDI
S.A. şikayetinde D.D’nin cep telefonuyla gizlice çektiği görüntülerle kendisinden para sızdırmak amacıyla şantaj yaptığını öne sürdü. Buna karşılık ise D.D, S.A. ile 1.5 yılı aşkın bir süredir ilişkisi olduğunu söyledi. S.A.’nın kendisiyle olduğu dönemlerde ünlü manken A.K ile de ilişkisi olduğunu öne süren D.D, işadamının manken ve diğer kadınlarla olan birlikteliklerini en ince ayrıntısına kadar anlatmasını kadınlık gururuna yediremediği için tepki gösterdiğini, bu nedenle S.A’dan şiddet gördüğünü öne sürdü.

PAHALI HEDİYE ALMAYINCA TEPKİ GÖSTERMİŞ
D.D. dilekçesinde, görüntüleri şantaj amacıyla değil ilişkilerini kolay bitirebilmek için korkutmak amacıyla kayda aldığını iddia etti. D.D’in bu iddiasına karşın, soruşturma kapsamında elde edilen bir başka bilgiye göre ise D.D’nin, S.A.’nın A.K’ya pahalı bir hediye alıp kendisine almamasını kıskandığı için görüntüleri kaydederek kendisine şantaj yaptığı da öne sürüldü.

Tatiana müslüman oldu hayatı değişti

sesli radyo 10 yıl önce Polonya dan Türkiye`ye gelen ünlü manken Tatiana Müslümanlığı seçti Artık adının Sedef olduğunu belirten manken, Müslüman olduktan sonra yüzümdeki gülücükler bile değişti dedi…Hadise ile girdiği polemikle adını duyuran tasarımcı Muammer Ketenci dinini değiştirerek Müslüman olan Polonya asıllı manken Tatiana Tsikeviç ile yeni takı kreasyonunu tanıttı. `Rus Gelin filmiyle ünlendikten sonra, Türk vatandaşlığına geçen ve bir süre önce de Müslüman olan ünlü manken, muhabirlerin, `İslamiyeti seçtikten sonra hayatınızda neler değişti?` sorusuna ilginç bir cevap verdi.Tatiana `Müslüman olduktan sonra yüzümdeki gülücükler bile değişti. Benim için en iyi olanı yaptığımı sanıyorum. musluman oldun ama ıns yerıne getırmıs olursun muslumanlıgı Bu olaydan sonra çevremdeki kişiler de bana destek vermeye başladı` dedi. EŞİNİN SOYADI İsminin de artık Sedef olduğunu söyleyen güzel manken, `Artık bu dakikadan sonra güzel bir evlilik yapıp eşimin soyadını taşımak istiyorum` diye konuştu. ÜNLÜ İNSANLARIN EVLENMESİ ZOR! On yıl önce Polonya`dan Türkiye`ye gelerek hayatını İstanbul`da devam ettiren ünlü manken ve oyuncu bir süre önce, `Evliliği düşünmüyorum. Çünkü evlilik çok büyük sorumluluk. Başlangıçta evleneceğiniz kişinin sizi idare edebilmesi çok önemli. Ben insanlar tarafından tanınan birisiyim. Örneğin gece bir yerden çıkarken bir kamera çıkabiliyor. İşte eşimin bunlara aldırış etmeden işimle birlikte beni kabul etmesi gerekir. O yüzden zaten ünlü insanların evlenmesi zor oluyor` demişti.

cet odaları chatcet cetsohbet

chatcafesi.com mavigun.net sohbetimol.com zalimcafe.com zurnafinal.net sohbettc.com safsohbet.com gercekchat.net canim.net cet sohbet odaları seslicet cetsohbet

özgurdunyam

özgur dunyam.com özgurdunyam.com özgurdunyam.com özgurdunyam cet ozgurdunyam chat ozgurdunyam sohbet özgurdunyam cet kendınle ugrassan daha ıyı olur bence ==

gece sesli gece sohbeti

gecesesli sesligece gecesohbeti aksam sohbeti aksam sohbetleri kızlarla gece sohbetı erkeklerle gece sohbet sesli heval sesli  aksam sohbet sitesi sesli bayragımız sesli bayrak sesli ınat sesli kıro sesli seksi sesli yangın sesli havar sesli basak sesli tomurcuk seslı aksam ceti aksam muhabbeti sabahcı cet sabahcı sohbet sitelerı karanlık sohbet aydınlık sohbet alemcı sohbet alemcı cafe alemcı chat alemcı cet

kızlarla sohbet kızlarla cet kızlarla chat

kızlarlasohbet kızlarlacet kızlarlachatkızların cet mekanı kızların cet yerı kızlarla cet yap kızlara ozel cet siteri kızlarla seslı cet kızlarla seslı sohbet kızlarla goruntulu cetles kızlarla canlı chat kız muhabet siteleri Sen baharın yağmurla getirdiği özlemdin içimdeki, sen çiğ tanesi kadar saf ve ne olduğunu asla anlayamadığım yanımdın benim ve denize düşüp de ıslanmaktan korkutan bir savaştın yüreğimde… Özlemini her gece koynumda hissettiğim ve hiçbir zaman seni sevmekten vazgeçmediğim için özeldin. Sonra gözlerle yüzüme baktığında ya da her kavga edişimizde fırtınalar kopardı yüreğimde, sen hiç bilmezdin dengesiz sesli

islami sohbetciler modachat sevgidiyari arkadasiz

kaliste dijitalmekan esanal samyeli sohbetgrup muhabbetci chat arkadaşlık askvitrini bayanodasi kalptesin muhabbetara sohbetim.be ruyaalemi.net kaliste.net rahatbul trmuhabbetim sevgi diyari moda chat moda modacet cet moda Varlığınla yokluğun arasında kalmayacağım artık, sadece olmayacaksın. Sensiz kalma ihtimali olmayacak aleyhine kurulmuş cümlelerimin sonunda. Belki birkaç satır arasında unutulacaksın bir müddet sonra. İçimden olmayacak, boş bir kağıdın gölgesine sığınmayacak sana sitemlerim. Hani hep kızardın ya Konuş konuş konuş derdin, haykırabilir miyim şimdi korkaklığını. Bıraktığın bu mavi düşleriyle avunan yalnızlığı, artık sahiplenilmeyecek olmanın burukluğunu yaşarken, haykırabilir miyim dersin, susar mıyım, gülüp geçer miyim yoksa
Aslında alıştırmalıyım kendimi hiç dönmeyecekmişsin, dönülmeyecek bir yerdeymişsin gibi farzetmeli, unutmalı. Seni hiç tanımamış gibi yaşamımı sürdürmeliyim. Var olduğum her yer aşk ın sohbet şehri olmalı artık, yeniden sevmenin, sevilebilmenin yeri her yer, zamanı yaşanan ve gelecek tüm zamanlar olmalı benim için. Evet, sayfalardan koparıp bir bir savurmalıyım seni yaşanmış tüm zamanlara, uzaklaşan her adımımla hapsetmeliyim bu anılar sokağına  Kopan sesli takvim yaprakları sensiz geçen günleri saymamalı, bende yokluğunun güncesini tutmayı artık bırakmalıyım. Her yeni goruntulu siteler güne seni getirmedi diye isyan etmemeliyim. Kabullenebilmeli, hazmedebilmeli, aldırmamalı hatta sana hak verebilmeliyim. Bu satırlarla büyümeye başlamalıyım, sırf seni ve çocuklaşan bir sohbet aşkı kolayca arkadaş bul unutabilmek için. Zira yoksun. Sanki benim hiç senim olmamış, sanki bizi hiç yaşamamışız, sanki aşk denen o hoyrat şarkıyı mırıldanmış ve sonra yarım bırakmışız gibi. Artık yeni bir şarkı söylemenin chat vakti, Yaşanmışlığına, yitikliğime hiç aldırmadan, canlı bayan arkadaş bedava wep kız bulma arama siteleri
Sanki benim hiç senim olmamış gibi…ucretsiz erkek arkadas ara bul

bayan muhabbet siteleri

bayanmuhabbet siteleri bayan muhabbetsiteleri bayanlarla muhabbet  evli bayanlarla muhabbet et bayanlarla muhabbet yapmak istıyorum bayan muhabbet mekanları bayan muhabbet odaları Ben bu gönül tezgahinda muhabbet aşk sevgı
Ask dokudum, ask okudum
Erenlerin dergahinda
Ask okudum, ask dokudum

Her güçlügü bile bile
Göznuruyla, sabir ile
Yumak, yumak, çile çile
Ask dokudum, ask okudum

Bir ömür yana yakila
Yazdigim sigmaz akla
Acimadim kirkdört yila
Ask okudum, ask dokudum

Sevgi insanligin özü
Odur aydinlatan bizi
yolunda oldum terzi
Ask dokudum, ask okudum.
Günahindan, sevabindan
İçtim ask sarabindan
Ask okudum. ask dokudum

« Previous entries
  • 3D televizyonlar 18 seks 18 sesli chat 18 sesliler 18lik kizlar 18sesliler 18seslisohbet 140 yıllık denklemin 2010 moda acarsesli acun medya adali bayanlar Arkadaş arzulu Arzuluyum arzuluyuz Arzuluyuz.Biz arzuluyuz.biz.com arzuluyuz.com Ask aşk şiirleri bayan sohbet bbg evleri bedava chat Being a partner boyfriend camfrog chat Chat Client conversation coping evlilik facebook Fibro fibromyalgia fun future Good Things Google homesesli Humor izle kardeşlikdiyari kayseri sohbet kurtlar vadisi life love Messenger msn msn chat optimism parents sahte aşklar sanal sohbet School sekerimsen?com SesliChat sesli chat seslichatsiteleri seslihome seslii chat seslimekan sesliseks Sesli Sohbet SesliSohbet sevgili bul Social sohbet mekanı sohbet siteleri Teaching Vikki Blows sex yildizi www.arzuluyuz.Com www.arzuluyuz.net Yahoo Yeni etiket ekle
  • Folgen

    Erhalte jeden neuen Beitrag in deinen Posteingang.