sesli biryer seslibiryer

kötükadin yataga 

Kendimi bildim bileli annemden duyduğum en büyük nasihat; “Uslu kız ol bakayım!” sözlerinden oluşan o iğreti emir cümlesiydi. Tam yaramazlık yapacakken, tam sehpanın üzerinde duran vazoyu yerle bir edecekken, tam arkadaşlarımla şakalaşacakken hep bu sözler yankılandı kulaklarımda ve son dakikada frenleyip kendimi öğretmenimin de sınıfta öğrettiği gibi hemen uslu çiçek oluverdim her yaramazlık sinyalinde. sesli-biryer-seslibiryer

 

Hani derler ya “Aile terbiyesi alarak yetişmek bambaşkadır.”, annemdeki terbiye anlayışı da buydu. Hep de övünürdü benim bu iyi, yaramaz olmayan kız çocuğu hallerimle. O övünürdü övünmesine ama benim içten içe ruhumda büyüttüğüm kötü kız çocuğundan haberi dahi olamamıştı. Hoş benim de haberim yoktu, içeride sessiz sedasız büyüyen o kuduruk kızcağızdan.

 

Erişkin bir birey olduğum günlerden birinde iş-ev ve ev-iş çıkmazında anlamsızca hayatımı paralarken, katettiğim yollar sadece bu mesafelerle sınırlıyken bünyem daha fazla dayanamayıp isyan etti. O isyanlı ve yağmurlu Eylül gününde arkadaşım Ömer’in cafesine attım kendimi. Cam kenarındaki, kırmızı küçük koltukları olan siyah masaya iliştiriverdim minik vücudumu. Sanki büyük hareketlerle otursam sandalyaye, dışarıdaki yağmuru etkileyecek, sellere neden olacakmışım gibi bir his oluştu içimde. O yüzden oturuşumda büyük bir nezaket vardı, tıpkı annemin de öğrettiği gibi.

 

Dışarıda çiseleyen yağmuru büyük bir hayranlıkla izlerken Ömer’in tok sesi perde çekti manzarama. “Sen buralara gelir miydin?” sorunun altında özlem dolu tonu duyamıyordum, bildiğiniz sitem kokuyordu sorusu! “Kaçtım canım, bayadır uğramadığımı hissedince soluk alabilmek için koşar adımlarla geldim. Gelirken bereketimi getirmeyi unutmadım tabii ki. Café’sine Deniz’i alana yağmur da promosyonumdur efendim.” dememle birlikte dudak çevresindeki kırışıklıkları birden tebessüme bıraktılar yerlerini. “Özledim seni deli kadın!” diyerek bar kısmına ilerledi. 15 dakika sonra lattenin en sevdiğim hali masamda duruyordu; Karamel Latte!

1 Kommentar »

  1. Cafeden Sonra cemın Evine GiderLer Cem Orda Kıza İçKi IsmarLar Ve Kız Uyur Sonra CeM Kızın:)):)):))


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Schreibe einen Kommentar

  • 3D televizyonlar 18 seks 18 sesli chat 18 sesliler 18lik kizlar 18sesliler 18seslisohbet 140 yıllık denklemin 2010 moda acarsesli acun medya adali bayanlar Arkadaş arzulu Arzuluyum arzuluyuz Arzuluyuz.Biz arzuluyuz.biz.com arzuluyuz.com Ask aşk şiirleri bayan sohbet bbg evleri bedava chat Being a partner boyfriend camfrog chat Chat Client conversation coping evlilik facebook Fibro fibromyalgia fun future Good Things Google homesesli Humor izle kardeşlikdiyari kayseri sohbet kurtlar vadisi life love Messenger msn msn chat optimism parents sahte aşklar sanal sohbet School sekerimsen?com sesli chat SesliChat seslichatsiteleri seslihome seslii chat seslimekan sesliseks SesliSohbet Sesli Sohbet sevgili bul Social sohbet mekanı sohbet siteleri Teaching Vikki Blows sex yildizi www.arzuluyuz.Com www.arzuluyuz.net Yahoo Yeni etiket ekle
