Archive for seslichat siteleri

SesliTurkish

SesliTurkish.Com Tasarladıgım Yeni Site… Sizce Nasil OLmuş 23/04/2010 cumartesi Tam Korumaya ALmaya Başlıcam…. Saygılar: By_Karizma

Advertisements

Sesimle

Ben Sesimle degil Nefesimle Yok ederim Onur seni The End By_Karizma

haydi sesli

Magazin muhabirleri ünlü isimlerin özel hayatlarını ihlal mi ediyor? haydi-sesli

Nejat İşler’den Hande Ataizi’ne, Okan Bayülgen’den Teoman’a bir çok ünlü ismin anormal tepkileriyle gündeme gelen „Magazinciler işi abartıyor mu?“ tartışması, son olarak da Levent Kırca ve Timuçin Esen’in tekme tokat gazetecilere saldırmasıyla bir kez daha gündemde.
Ünlü insanların özel hayatları haber değeri taşır, kamuya açık alanlarda takip edilmeleri normaldir ve bir gazetecinin şiddete maruz kalması gerekçesi ne olursa olsun elbette kabul edilemez. Ancak magazin ekiplerinin ısrarlı kamera takiplerinin, tahrik edici sorularının bu tepkilerde hiç mi payı yok? Magazin gazetecilerinin de kendilerini sorgulamaları gereken –başta bu isimlere karşı halen ortak bir tavır alınmamış olması gibi- noktalar yok mu? Bu bağlamda Nejat İşler örneğine bakalım: Her görüntülendiğinde isyan eden, terbiye sınırlarını aşıp gazetecilere hareket çeken İşler, geçtiğimiz hafta da kendisini ısrarla izleyip gündeme getirmeye devam eden magazin muhabirlerinden birine kafa attı!

Gold Uyelik

Sesli ve görüntülü Sohbet odalarımızda odalarımızda özel üyelik alımları başladı.
Özel üyeler diğer üyelerimize göre daha avantajlıdır, avantajarını anlatmak gerekirse birkaç başlıkta aşağıda yer almaktadır.

Sadece adminlere olan özel kullanıcı adlarınız olacak. Örnek:
Özel Renk seçme olanağı.
Özel mesaj yazabilme olanağı.
Özel odaya davetiye gönderme olanağı.
Özel ikon secebilme olanağı.
Özel üyeler,para hesaba yattıktan sonra bu ayrıcalıklara anında kavuşacaktır.

 Özel üyelik almak istediğinizde sitemizdeki muhtar rumuzlu görevli arkadaşımız ile temasa geçiniz. Arzuluyuz.Biz gold-uyelik

Speaky Chat Ban Kaldırma SpeakyChat Ban Açma

ATILAN BAN ÇEŞİDİ İKİ TANEDİR.

1: PANELDEN ATILAN BAN
2: ADMİN PANELİNDEN ATILAN BAN (speakyweb panelinden)

1. BAN ÇOK BASİTTİR MODEMİNİZİ RESETLEYİP ARDINDAN COİKELERİ SİLMENİZ YETERLİDİR.

2. BAN İSE İP DEĞİŞMEKLE MODEME RESET ATMAKLA COİKE SİLMEKLE ACILMAZ.

2. BANIN AÇMANIN TEK BİR YOLU VARDIR ODA FORMAT ATMAKTIR.

NEDEN FORMAT ? : ÇÜNKÜ ADMİN DEN YANİ (speakyweb panelinden) SPEAKYWEB İN KENDİ ADMİN PANELİNDEN ATILAN BAN İP BAN DEĞİLSE DİĞER BAN KOMUTLARI İSE BU BANLAMA İŞLEMİ DİREK HDD BANDIR HARDDİCK BAN YANİ BU O BAN KOMUTU HDD YE BİR ŞİFRE YOLLAR VE SİTEYE GİRÖEYE ÇALIŞTIĞINIZDA COİKE TARAMASINDA ADMİNİN HDD YE YOLLADIGI O ŞİFREYİ GÖRDÜĞÜNDE SİTEYE GİRİŞİ ENGELLER VE KARSINIZA CIKACAK RESİM İSE YOU DUR. BOŞUNA HEVES EDİPTE MODEM RESETLEYİP COİKE SİLECEZ İP DEĞİŞECEZ DİE BAN ACICAZ DİE UGRASMAYIN COK GİRMEK İSTERSENİZ O SİTEYE 45 DK NIZA KIYIP FORMAT ATICAKSINIZ. YOK UGRASAMAM O KADAR DERSEN O SITEYEDE GIRMIYIVER 

BEN KİMİM : GÜZEL SORU BEN 10 SENEDİR SANALDAYIM SESLİ SOHBET PANEL SATISI YAPIYORUM WEBMASTER İM 25 YASINDAYIM G.ANTEP YASIYORUM DAHA ONCEKI SİSTEMLERİ BİRCOK ARKADASIMIZ BİLİR VOİCEWEB4 BU SITEMDE BAN ACMAK GAG KALDIRMAK COCUK OYUNCAGIYDI AMA SPEAKYWEB IN CIKMASI ILE BU SORUNLARIN COZULMESI BASITLIKTEN COK ZORLUGA CIKTI.AMA SUANDA SPEAKYWEB INDE BIRCOK ACIGI BULUNDU

1: SİTEYE RENKLI RUMUZ ILE GIRME
2: SITEYE BASKA IKON SECENEGI ILE GIRME
3: SITEYE OPERATOR YETKISI ILE USER GORUNUMLU GIRME
4: CATIDAKI ( ODADA GORUNMEZ OLAN ) SAPKALILARI GORME
5: SUANDA USTUNDE CALISTIGIM BASKA BIR YONTEM ISE SİTEYE DİREK CATI GİRİSİ İLE CHATMASTER GİRMEK BUNU OPERATOR YETKISINLE BASARDIM FAKAT BU BENIM ICIN ISTEDIGIM DEIL BENIM ISTEDIGIM CHATMASTER GİRMEK VE UGRASLARIM DEVAM EDIYOR. TESEKKURLER IYI FORUMLAR speaky-chat-ban-kaldirma-speakychat-ban-acma

ideal seks cinsel ilişki nasıl olur ideal aşk

Kadın ve erkek arasındaki farklılık cinsellikte de karşımıza çıkıyor. İkisinin de kafasında „ideal cinsel ilişki“ konusunda çok değişik düşünceler var. Erkek sadece fiziksel boşalım düşlerken, kadın duygusal tatmin peşinde de koşuyor

Bir kadın „kendi idealini“ anlatıyor… „Benim için iyi seks, aslında yatağa beraberce girdiğimiz an değil, bundan saatler önce başlar. İşten eve iyi bir ruh hali ile gelirsem ve eşim de aynı ruh hali içindeyse, bütün gece dikkatimi benim üzerimde yoğunlaştırırsa her şey çok daha iyi olur.

Mesela buna benzer bir geceyi unutamıyorum. Gözlerini bir an olsun benden ayırmamıştı. Yemek yerken, TV seyrederken devamlı olarak gözlendiğimi hissediyordum. Ona baktığım zaman ne kadar uyarılmış olduğunu ve beni ne kadar arzuladığını anlayabiliyordum. Bu bakışlar benim de arzularımı kamçılıyordu.

Yataktaki ilişkiyi güzelleştirecek bir başka şey, arzudan çıldırarak kendimizi yatağa atmaktansa yavaş ve gevşek hareketlerle birbirimize ümit verip sonra yeniden davetkar davranmak… Böyle yapınca cinsel arzularım o kadar çok yükseliyor ki, artık yatağa girip sevişmekten başka bir şey düşünemez oluyorum…

Ayrıca ilişki öncesi uzun süre aşk oyunları yapmak, birbirimize dokunmak, okşamak ve sonra kendimi kaybedecek duruma gelinceye kadar cinsel organımla oynanması hoşuma gidiyor.

Aynı şekilde ilişki bittikten sonra da bir müddet birbirimizi okşamaya, sarılmaya devam etmek de hoşlandığım şeyler arasında…“

Bir erkek „kendi idealini“ anlatıyor…

„Sevişmek istediğim veya eşimin sevişmek istediğini düşündüğüm geceler, ilişki öncesi erotik dergiler okumak ya da erotik kasetler izlemek hoşuma gidiyor. Daha sonra eşimin yumuşak bedenine sarılmam, uyarılmam için yeterli oluyor….

Eğer sarılmamız sırasında eşim, ereksiyon halindeki organıma özel ilgi gösterirse daha çok haz alıyorum, bu bir gerçek! Tabii bu esnada ben de onu deliler gibi okşamaya devam ediyorum.

Eşimin orgazmını düşünerek orgazmımı, kendi boşalmamı geciktirmek benim için de çoğu zaman heyecanlı oluyor. Ama eşimle aramda ilişki esnasındaki ritmi yakalamak benim için çok önemli. Benim gelip gittiğim esnada, o da aynı şekilde kalçalarını hareket ettirirse her şey yolunda gidebiliyor.

Ve tabii finalden, yani boşalmadan her erkek gibi müthiş haz alıyorum. Daha sonra onu öpüp biraz sarıldıktan sonra ne yazık ki uykuya dalıyorum… O bundan pek hoşlanmıyor ama uyku o kadar tatlı geliyor ki, anlatamam…“

İdeal seks düşünceleri arasındaki farklar…

Kadın, seksi duygusal, cinsel oyun gerektiren ve uzun süreye gereksinimi olan bir şey olarak görüyor. Dolayısıyla içinde bulunduğu ruh hali cinsel yaşamını da etkiliyor. Seks öncesi partnerine karşı hangi duyguları hissediyorsa, seks sonrasında da aynı duyguları besliyor.

Bu yüzden erkeğin seks sonrası uykuya dalması birçok kadın için „hayal kırıklığı“ yaratan bir durum.

Erkek ise seks konusunda geç ama çok hızlı uyarılıyor. Onun için iyi bir seks, tamamen olmasa bile, büyük ölçüde bedensel boşalma ve rahatlamayla ilgili. Dolayısıyla erkek ne olursa olsun, boşalmaya çok önem veriyor.

Kadın ve erkeğin kendi kafalarındaki „ideal seksi“ birbirleriyle paylaşmaları, her iki tarafın da „ortak bir ideale“ ulaşma yolunda ilk adımı olarak görülebilir. Hatta kişiler „ortak ideal seks“lerini yaratırken değişik fanteziler geliştirebilirler.

Avrupa'nın en güzel pazarları

Mevsim yaz, bazılarımız kendilerini yaşlı kıtanın yani Avrupa’nın tarihi ve turistik kentlerine attılar bile… Biz de bu yazıyı, damak zevkini Avrupa’nın halka açık pazaryerlerinde geliştirmeyi düşünen okurlarımız için hazırladık…
Avrupa’daki hemen her kentin göbeğinde, mutlaka bir pazaryeri vardır. Kentin günlük yaşamı, insanları, alışkanlıkları, mutfağı kısaca yaşam tarzı hakkında en kolay fikir edinilebileceğiniz yerlerdir bu pazarlar. Yöreye özgü en ilginç ve lezzetli yiyecekleri, en uygun fiyata bulmak da işin en güzel yanıdır. Şansınız yaver gider de konuşkan bir pazarcı kadına rastlarsınız, değişik ve kolay yemek tarifleri bile edinebilirsiniz. Biz en güzel ve en lezzetli bulduğumuz pazaryerlerini sizler için anlatalım dedik. Unutmayın, Fransızlar der ki: ‚İnsanları pazarlarda tanıyın

sesli görüntülü chat

sesligörüntülü chat sesli görüntülüchat Goruntulu Sohbet sesli chat odalarinda web cam iconuna tiklamaniz gerekmektedir. Bu site en iyi 800×600 veya 1024×768 pixel cozunurluk goruntusune sahip bir

sesli kizlar

kizlarla sesli sohbet kizlarla görüntülü sohbet  bayanlarla sohbet et kizların takıldıgı sohbet siteleri sesli konusmalı bedava site bedava çetleş çet kizi çetci kizlar çet yapan kizlar kizlarla chat yap kizlarla muhabbet et kizlarla okey  oyna okey oynuyacak kız arkadaşlar istanbullu güzel kizlar mekanı

Avrupa chat, yurt dışı cet, almanya chet, yabancı kızlarla chatleşme

Avrupa chat, yurt dışı cet, almanya chet, yabancı kızlarla chatleşme, sesli görüntülü chat ,      Avrupadan cet arkadasi …..Avrupa Chat odalarımıza hoş geldiniz.Bu kısımdan yabancı sohbet kanallarımıza girebilirsiniz.Chat’in son mekanı Arzuluyuz.Biz  ile yabancı arkadaş edinmenin keyfini doyasıya çıkarın.

« Previous entries
  • 3D televizyonlar 18 seks 18 sesli chat 18 sesliler 18lik kizlar 18sesliler 18seslisohbet 140 yıllık denklemin 2010 moda acarsesli acun medya adali bayanlar Arkadaş arzulu Arzuluyum arzuluyuz Arzuluyuz.Biz arzuluyuz.biz.com arzuluyuz.com Ask aşk şiirleri bayan sohbet bbg evleri bedava chat Being a partner boyfriend camfrog chat Chat Client conversation coping evlilik facebook Fibro fibromyalgia fun future Good Things Google homesesli Humor izle kardeşlikdiyari kayseri sohbet kurtlar vadisi life love Messenger msn msn chat optimism parents sahte aşklar sanal sohbet School sekerimsen?com sesli chat SesliChat seslichatsiteleri seslihome seslii chat seslimekan sesliseks SesliSohbet Sesli Sohbet sevgili bul Social sohbet mekanı sohbet siteleri Teaching Vikki Blows sex yildizi www.arzuluyuz.Com www.arzuluyuz.net Yahoo Yeni etiket ekle